Gastvrije ‘services’

5-services-van-het-huis[1]

    

GASTVRIJE ‘SERVICES’

Wij willen u meenemen in 1 van de 5 Services van Hotel Restaurant de Zwaan Raalte.

Opvallend…. anders…. willen we dat niet allemaal zijn? …..  Net als u, lezen wij het ook vaak. Maar is dat wel zo, vragen wij ons wel eens af. Wij willen niet ‘opvallen’,  niet ‘anders’ en niet ‘opvallend anders’ zijn! De kracht zit hem in wie wij zijn.

Dat doen wij, niet door op te vallen en al helemaal niet om anders te zijn. Wij zijn onszelf, doordat wij met onze gasten bezig zijn, met hen praten en vooral veel met hen lachen. Oké, het lachen is soms luid, maar zeker gemeend!

Gastvrijheid, één van onze ‘Services”,  legt men vaak in verbinding met de horeca. Terecht. Als er één branche is waar deze factor doorslaggevend is dan is het in de hospitality branche. Het leveren van de juiste service bij de hotelgast, het diner, de catering op locatie, een feestelijke partij, de lunch of het kopje koffie serveren,  is uiterst belangrijk. Kortom, zodanig met de gasten omgaan, dat ze tevreden weg gaan en bij een volgend bezoek weer terug willen komen om die persoonlijke gastvrijheid. Deze persoonlijke gastvrijheid zorgt voor vertrouwen en een onderscheidend vermogen ten opzichte van onze con-collega’s.

Gastvrijheid en service dragen er beide aan toe, dat een (potentiële) klant zich welkom voelt in onze organisatie. Er zit alleen een wezenlijk verschil in beide benoemingen. Voor service moet je betalen, maar voor gastvrijheid daarentegen, vraagt je geen vergoeding.

Deze digitale gastvrije ‘Service’ is van het huis, alstublieft……

 

Share This: